Artikel 1.
De gemeenteraad gaat akkoord met het voorstel om volgende samenwerkingsovereenkomst tussen Haviland en het lokaal bestuur van Affligem goed te keuren:
Artikel 1.
De gemeente doet een beroep op de aankoopcentrale van Cipal dv voor de aankoop van ICT-infrastructuur aangeboden via de raamovereenkomst 'Verwerving van ICT-infrastructuur en bijhorende dienstverlening' (Bestek nr. CSMRTINFRA23).
Artikel 2.
Het betreft een principiële goedkeuring. De gemeente is niet verplicht tot afname van diensten.
Artikel 3.
Het college van burgemeester en schepenen wordt belast met de uitvoering van dit besluit.
Artikel 4.
Afschrift van deze beslissing wordt toegestuurd aan Cipal dv en bezorgd aan de IT-dienst en de financiële dienst.
De gemeenteraad neemt kennis van de beslissing en het afschrift van het besluit van de gouverneur tot goedkeuring van de jaarrekening over het financiële boekjaar 2023 van de gemeente Affligem.
Artikel 1.
Alle eerdere aanvullende reglementen met betrekking tot niet-gebiedsdekkende maatregelen op het Boonhof worden opgeheven.
Artikel 2.
Op het Boonhof, ter hoogte van het kruispunt met de Ternatsestraat, geldt:
het is iedere bestuurder verboden de onderbroken streep te overschrijden, behalve om in te halen, om links af te slaan, om te keren of om van rijstrook te veranderen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 3.
Op het Boonhof, ter hoogte van
geldt:
voetgangers moeten de oversteekplaats volgen om de rijbaan over te steken.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 4.
Op het Boonhof, ter hoogte van huisnummer 8, geldt:
het is verboden links af te slaan; de maatregel geldt alleen voor de bestuurders van voertuigen waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan 3.5 ton; de maatregel geldt niet voor plaatselijk verkeer.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 5.
Op het Boonhof, ter hoogte van huisnummer 23, geldt:
het is verboden rechts af te slaan; de maatregel geldt alleen voor de bestuurders van voertuigen waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan 3.5 ton ; de maatregel geldt niet voor plaatselijk verkeer.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 6.
Op het Boonhof, ter hoogte van het kruispunt met Wijk Pelink, geldt:
de toegang is verboden voor bestuurders van voertuigen waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan 3.5 ton.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 7.
Het aanvullend reglement wordt ter kennisname overgemaakt aan het Departement Mobiliteit en Openbare Werken.
Artikel 1.
Alle eerdere aanvullende reglementen met betrekking tot niet-gebiedsdekkende maatregelen op de Wijk Pelink worden opgeheven.
Artikel 2.
Op de Wijk Pelink
geldt:
voertuigen moeten parkeren binnen de afgebakende plaatsen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 3.
Op de Wijk Pelink ter hoogte van
het parkeren is toegelaten; het parkeren is voorbehouden voor elektrische of hybride elektrische voertuigen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 4.
Op de Wijk Pelink, ter hoogte van het kruispunt met het Boonhof, geldt:
de toegang is verboden voor bestuurders van voertuigen waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan 3.5 ton.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 5.
Het aanvullend reglement wordt ter kennisname overgemaakt aan het Departement Mobiliteit en Openbare Werken.
Artikel 1.
Alle eerdere aanvullende reglementen met betrekking tot niet-gebiedsdekkende maatregelen op de Koudenberg worden opgeheven.
Artikel 2.
Op de Oude Baan, ter hoogte van het kruispunt met de Koudenberg, geldt:
de bestuurders moeten stoppen en voorrang verlenen; de plaats waar de bestuurders moeten stoppen ingevolge het verkeersbord B5 wordt aangeduid.
Op de Koudenberg geldt:
de bestuurders hebben voorrang.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 3.
Op de Koudenberg, ter hoogte van het kruispunt met de Oude Baan, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het fietspad volgen voor zover het rechts in hun rijrichting ligt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 4.
Op de Koudenberg, vanaf het kruispunt met de Oude Baan tot het kruispunt met de Brusselbaan (N9), geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het enkelrichtingsfietspad volgen, voor zover het in de door hen gevolgde rijrichting is gesignaleerd.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 5.
Op de Koudenberg, ter hoogte van het kruispunt met de Brusselbaan (N9), geldt:
de bestuurders moeten stoppen en voorrang verlenen; de plaats waar de bestuurders moeten stoppen ingevolge het verkeersbord B5 wordt aangeduid.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 6.
Op de Koudenberg, aan de overzijde van huisnummer 4, geldt:
het verkeersbord B5 wordt aangekondigd. De bestuurders zullen over 70 meter moeten stoppen en voorrang verlenen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 7.
Op de Koudenberg, ter hoogte van het kruispunt met de Brusselbaan (N9), geldt:
het is iedere bestuurder verboden de doorlopende streep te overschrijden, alsook links van de streep te rijden wanneer deze de twee rijrichtingen scheidt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 8.
Op de Koudenberg, ter hoogte van het kruispunt met de Brusselbaan (N9), geldt:
voetgangers moeten de oversteekplaats volgen om de rijbaan over te steken.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 9.
Op de Koudenberg ter hoogte van
geldt:
het parkeren op de rijbaan is verboden.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 10.
Het aanvullend reglement wordt ter goedkeuring overgemaakt aan het Departement Mobiliteit en Openbare Werken.
Met 16 stemmen voor (Gerda Van Geite, Walter De Donder, Tim Herzeel, Herman Steppe, Hans Cornand, Greet Van Holsbeeck, Denise De Paepe, Leen Steenhoudt, Els Van Nieuwenhove, Johan Guns, Jill Rollier, Belinda Everaert, Jonas Van Vaerenbergh, Aster Van Avermaet, Bart De Maeseneir, Jeroen Roelandt), 4 onthoudingen (Stijn Stassijns, Guy Uyttersprot, Bert De Roeck, Elke Van den Winckel)
Artikel 1.
Alle eerdere aanvullende reglementen met betrekking tot niet-gebiedsdekkende maatregelen op de Fooststraat worden opgeheven.
Artikel 2.
Op de Fooststraat tussen perceel 0358/00B000 en huisnummer 102, geldt:
het is iedere bestuurder verboden de doorlopende streep te overschrijden, alsook links van de streep te rijden wanneer deze de twee rijrichtingen scheidt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 3.
Op de Fooststraat,
geldt:
het is iedere bestuurder verboden de onderbroken streep te overschrijden, behalve om in te halen, om links af te slaan, om te keren of om van rijstrook te veranderen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 4.
Op de
ter hoogte van de Fooststraat, geldt:
de bestuurders moeten stoppen en voorrang verlenen; de plaats waar de bestuurders moeten stoppen ingevolge het verkeersbord B5 wordt aangeduid.
Op de Fooststraat geldt:
de bestuurders hebben voorrang.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 5.
Op de Fooststraat, vanaf het kruispunt met de Oude Baan tot huisnummer 59, in de richting van de Ternatsestraat, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het enkelrichtingsfietspad volgen, voor zover het in de door hen gevolgde rijrichting is gesignaleerd.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 6.
Op de Fooststraat, vanaf huisnummer 42 tot het kruispunt met de Oude Baan, in de richting van de Koudenberg, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het enkelrichtingsfietspad volgen, voor zover het in de door hen gevolgde rijrichting is gesignaleerd.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 7.
Op de Fooststraat, ter hoogte van huisnummer 59, in de richting van de Ternatsestraat geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het fietspad volgen voor zover het rechts in hun rijrichting ligt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 8.
Op de Fooststraat, ter hoogte van
geldt:
voetgangers moeten de oversteekplaats volgen om de rijbaan over te steken.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 9.
Op de Fooststraat, ter hoogte van huisnummer 10, geldt:
de bestuurders zijn verplicht de hindernis langs links voorbij te rijden
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 10.
Op de Fooststraat, ter hoogte van huisnummer 59, in de richting van de Ternatsestraat geldt:
de bestuurders zijn verplicht de hindernis langs links voorbij te rijden
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 11.
Op de Fooststraat, ter hoogte van huisnummer 59, in de richting van de Ternatsestraat, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het fietspad volgen voor zover het rechts in hun rijrichting ligt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 12.
Op de Fooststraat, ter hoogte van het kruispunt met de Brukersebaan, in de richting van de Oude Baan, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het fietspad volgen voor zover het rechts in hun rijrichting ligt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 13.
Op de Fooststraat, ter hoogte van huisnummer 84, geldt:
de denkbeeldige rand van de rijbaan wordt aangeduid. Het deel van de openbare weg dat gelegen is aan de andere kant van deze streep is voorbehouden voor het stilstaan en parkeren, behalve op autosnelwegen en autowegen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 14.
Op de Fooststraat, ter hoogte van huisnummer 84, geldt:
het parkeren is toegelaten; het parkeren is voorbehouden voor voertuigen die gebruikt worden door personen met een handicap ; de parkeerreglementering geldt over een afstand van 6 m.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 15.
Het aanvullend reglement wordt ter kennisname overgemaakt aan het Departement Mobiliteit en Openbare Werken.
Met 16 stemmen voor (Gerda Van Geite, Walter De Donder, Tim Herzeel, Herman Steppe, Hans Cornand, Greet Van Holsbeeck, Denise De Paepe, Leen Steenhoudt, Els Van Nieuwenhove, Johan Guns, Jill Rollier, Belinda Everaert, Jonas Van Vaerenbergh, Aster Van Avermaet, Bart De Maeseneir, Jeroen Roelandt), 4 onthoudingen (Stijn Stassijns, Guy Uyttersprot, Bert De Roeck, Elke Van den Winckel)
Artikel 1.
Alle eerdere aanvullende reglementen met betrekking tot niet-gebiedsdekkende maatregelen op de Ternatsestraat worden opgeheven.
Artikel 2.
Op
ter hoogte van de Ternatsestraat, geldt:
de bestuurders moeten stoppen en voorrang verlenen; de plaats waar de bestuurders moeten stoppen ingevolge het verkeersbord B5 wordt aangeduid.
Op de Ternatsestraat geldt:
de bestuurders hebben voorrang.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 3.
Op het Solleveld, ter hoogte van de Ternatsestraat, geldt:
de bestuurders moeten stoppen en voorrang verlenen; de plaats waar de bestuurders moeten stoppen ingevolge het verkeersbord B5 wordt aangeduid.
Op de Ternatsestraat geldt:
de bestuurders hebben voorrang.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 4.
Op de Ternatsesestraat, vanaf de grens met de gemeente Asse en de grens van de bebouwde kom ter hoogte van huisnummer 240, geldt:
het is verboden voor bestuurders sneller te rijden dan 50 km per uur.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 5.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van
geldt:
voetgangers moeten de oversteekplaats volgen om de rijbaan over te steken.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 6.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van
in de richting van de Fooststraat, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het fietspad volgen voor zover het rechts in hun rijrichting ligt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 7.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van het kruispunt met de Hauwijkstraat, in de richting van de gemeentegrens met de gemeente Asse, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het fietspad volgen voor zover het rechts in hun rijrichting ligt.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 8.
Op de Ternatsestraat, vanaf de gemeentegrens met de gemeente Asse tot huisnummer 245, in de richting van de Fooststraat, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het enkelrichtingsfietspad volgen, voor zover het in de door hen gevolgde rijrichting is gesignaleerd.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 9.
Op de Ternatsestraat, vanaf het kruispunt met de Hauwijkstraat tot de gemeentegrens met de gemeente Asse, in de richting van de gemeentegrens, geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het enkelrichtingsfietspad volgen, voor zover het in de door hen gevolgde rijrichting is gesignaleerd.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 10.
Op de Ternatsestraat, vanaf
geldt:
het is iedere bestuurder verboden de onderbroken streep te overschrijden, behalve om in te halen, om links af te slaan, om te keren of om van rijstrook te veranderen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 11.
Op de Ternatsestraat
geldt:
de denkbeeldige rand van de rijbaan wordt aangeduid. Het deel van de openbare weg dat gelegen is aan de andere kant van deze streep is voorbehouden voor het stilstaan en parkeren, behalve op autosnelwegen en autowegen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 12.
Op de Ternatsestraat, vanaf huisnummer 85 tot en met huisnummer 89, geldt:
het parkeren is voorbehouden voor motorfietsen, personenauto's, auto's voor dubbel gebruik en minibussen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 13.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van het kruispunt met het Essene-Kerkplein, geldt:
het is verboden rechts af te slaan; de maatregel geldt niet voor fietsers en bestuurders van bromfietsen klasse A.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 14.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van huisnummer 240, geldt:
de bestuurders zijn verplicht de hindernis langs links voorbij te rijden
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 15.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van huisnummer 162, geldt:
het parkeren is toegelaten; het parkeren is voorbehouden voor voertuigen die gebruikt worden door personen met een handicap ; de parkeerreglementering geldt over een afstand van 6 m.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 16.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van huisnummer 102, geldt:
het parkeren is voorbehouden voor motorfietsen, personenauto's, auto's voor dubbel gebruik en minibussen; de parkeertijd is beperkt en de parkeerschijf moet gebruikt worden; het gebruik van de schijf is voorgeschreven
voor een maximumduur van 30 minuten ; de parkeerreglementering geldt over een afstand van 7 m.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 17.
Op de Ternatsestraat,
geldt:
het parkeren op de rijbaan is verboden.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 18.
Op de Ternatsestraat,
geldt het is verplicht te parkeren deels op de berm of op het trottoir; het begin van de parkeerreglementering wordt aangeduid.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 19.
Op de Ternatsestraat
geldt: de denkbeeldige rand van de rijbaan wordt aangeduid. Het deel van de openbare weg dat gelegen is aan de andere kant van deze streep is voorbehouden voor het stilstaan en parkeren, behalve op autosnelwegen en autowegen.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 20.
Op de Ternatsestraat, ter hoogte van de overzijde van huisnummer 238, geldt:
bestuurders mogen niet rijden, stilstaan of parkeren op de markeringen van de verkeersgeleider of het verdrijvingsvlak.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 21.
Het aanvullend reglement wordt ter kennisname overgemaakt aan het Departement Mobiliteit en Openbare Werken.
Met 16 stemmen voor (Gerda Van Geite, Walter De Donder, Tim Herzeel, Herman Steppe, Hans Cornand, Greet Van Holsbeeck, Denise De Paepe, Leen Steenhoudt, Els Van Nieuwenhove, Johan Guns, Jill Rollier, Belinda Everaert, Jonas Van Vaerenbergh, Aster Van Avermaet, Bart De Maeseneir, Jeroen Roelandt), 4 onthoudingen (Stijn Stassijns, Guy Uyttersprot, Bert De Roeck, Elke Van den Winckel)
Artikel 1.
Alle eerdere aanvullende reglementen met betrekking tot niet-gebiedsdekkende maatregelen op de Kerlemeers worden opgeheven.
Artikel 2.
Op de Kerlemeers, ter hoogte van het kruispunt met de Ternatsestraat, in de richting van Louwijn, geldt:
de toegang is verboden, voor iedere bestuurder; de maatregel geldt niet voor fietsers en bestuurders van speed pedelecs; de maatregel geldt niet voor plaatselijk verkeer.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 3.
Op de Kerlemeers, tussen het kruispunt met het Essene-Kerkplein en het kruispunt met de Assestraat, geldt:
de toegang is verboden in beide rijrichtingen, voor iedere bestuurder; de maatregel geldt niet voor plaatselijk verkeer.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 4.
Op de Kerlemeers, vanaf huisnummer 20 tot huisnummer 19A, geldt:
de weg wordt voorbehouden voor het verkeer van landbouwvoertuigen, voetgangers, fietsers, ruiters en bestuurders van speed pedelecs. Het begin van de voorbehouden weg wordt aangeduid; ook het einde van de voorbehouden weg wordt aangeduid.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 5.
Op de Kerlemeers, vanaf het kruispunt met Wijk Pelink (ter hoogte van huisnummer 2A) tot het kruispunt met Wijk Pelink (ter hoogte van Wijk Pelink huisnummer 1), geldt:
voetgangers, fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A moeten het deel van de openbare weg dat voor hen is voorbehouden volgen. Voetgangers moeten daarbij het gedeelte rechts volgen, fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A het gedeelte links.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 6.
Op de Kerlemeers, ter hoogte van het kruispunt met Wijk Pelink (ter hoogte van Wijk Pelink huisnummer 1), geldt:
fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen moeten de oversteekplaats volgen om de rijbaan over te steken.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 7.
Op de Kerlemeers, ter hoogte van het kruispunt met de Ternatsestraat, geldt:
de bestuurders moeten stoppen en voorrang verlenen; de plaats waar de bestuurders moeten stoppen ingevolge het verkeersbord B5 wordt aangeduid.
Op de Ternatsestraat geldt:
de bestuurders hebben voorrang.
Dit wordt aangeduid door verkeerstekens:
Artikel 8.
Het aanvullend reglement wordt ter kennisname overgemaakt aan het Departement Mobiliteit en Openbare Werken.
Artikel 1.
De verkoop van een deel van een perceel grond kadastraal gekend als 1ste afdeling, sectie C nr. 257F2 (of de verkoop van het perceel met precad. nr. 257R2P0000) en met een totale oppervlakte van 36 m², eigendom van het lokaal bestuur Affligem, voor een totaal bedrag van € 12.600,00 (venale waarde) aan Arlette De Wachter en Christian Smeyers wordt goedgekeurd.
Artikel 2.
De notariële ontwerpakte wordt goedgekeurd.
Artikel 3.
De voorzitter van de gemeenteraad en de algemeen directeur worden belast met de ondertekening van de akte.
Artikel 4.
Afschrift van deze beslissing zal aan de financiële dienst worden gegeven.
Artikel 1.
De verkoop van een deel van percelen grond kadastraal gekend als 2de afdeling, sectie B nr. 353T6 en nr. 367P (of met precadnummer 792AP0000) en met een totale oppervlakte van 249 m², eigendom van het lokaal bestuur Affligem, voor een totaal bedrag van € 19.920,00 (venale waarde) wordt goedgekeurd.
Artikel 2.
De notariële ontwerpakte wordt goedgekeurd.
Artikel 3.
De voorzitter van de gemeenteraad en de algemeen directeur worden belast met de ondertekening van de akte.
Artikel 4.
Afschrift van deze beslissing zal aan de financiële dienst worden gegeven.
Artikel 1.
De verkoop van een perceel grond kadastraal gekend als 3de afdeling, sectie A met precad nr. 23085 A 1227 A P0000 en met een totale oppervlakte van 13 m², eigendom van het lokaal bestuur Affligem, voor een totaal bedrag van € 4.550,00 (venale waarde) wordt goedgekeurd.
Artikel 2.
De notariële ontwerpakte wordt goedgekeurd.
Artikel 3.
De voorzitter van de gemeenteraad en de algemeen directeur worden belast met de ondertekening van de akte.
Artikel 4.
Afschrift van deze beslissing zal aan de financiële dienst worden gegeven.
De gemeenteraad neemt kennis van het halfjaarlijks verslag najaar 2024 van Intergem.
Artikel 1.
De gemeenteraad gaat akkoord met het intercommunaal voorstel waarbij de maximale tarieven voor de gemeentelijke bijdrage en vergoeding vanaf 01 01 2025 worden verkregen door de tarieven voor de bovengemeentelijke bijdrage voor 2025 te vermenigvuldigen met de vermenigvuldigingscoëfficiënt (momenteel 1,4 onder voorbehoud van decretale aanpassing).
Artikel 2.
Voor het aanslagjaar 2025 wordt een gemeentelijke saneringsvergoeding aangerekend voor eigen waterwinning gelijk aan het tarief van de gemeentelijke saneringsbijdrage en toegepast op de opgenomen m³ water.
Artikel 3.
De principes inzake vrijstellingen om sociale-, economische of ecologische redenen van toepassing op de bovengemeentelijke saneringsbijdrage zijn eveneens van toepassing op de gemeentelijke saneringsbijdrage en de saneringsvergoeding.
Artikel 4.
Afschrift van deze beslissing zal samen met bijgevoegd antwoordformulier – dat integrerend deel uitmaak van deze beslissing, ter kennisgeving naar Farys, p/a vincent.inghelram@farys.be en wouter.schelpe@farys.be, worden toegestuurd.
Het antwoord op bovenstaande vraag vind je terug in het zittingsverslag van de gemeenteraad van 12 november 2024.
De notulen van de vorige zitting van 15 oktober 2024 worden goedgekeurd.
Het zittingsverslag van 15 oktober 2024 wordt goedgekeurd.
Namens Gemeenteraad,
Frédéric Pipelers
algemeen directeur
Gerda Van Geite
voorzitter